lördag 27 november 2010

"I fake-rocked your world!"

Vad har jag gjort idag?

Jo, jag har varit ensam hemma. Arash har filmat bandy. Brrr. I -10 grader, inte så skoj.

Så jag har haft jätteroligt. Jag har betalat räkningar. Räknat och räknat på pengarna jag fått från skolan för första kursen som nu ska delas ut till de andra i gruppen. Jag har handlat lite mat. Jag har slagit in julklappar och gömt dom väl. Jag har sett ett avsnitt av Buffy. Jag har läst klart Filter. Jag har diskat och lyssnat på soundtracket till Easy A, en superbra film. Nästa generations Mean Girls. Och så har jag letat recept på överbliven kalkon. Ikväll blir det en pastasås med kalkon och spagetti. Detta blir den sista kalkonrätten, allt som allt fick vi nog ut 15 servings på den.

Nu ska jag se på mer Buffy och vänta på att Arash ska komma hem så vi kan äta.

Titta på trailern till Easy A så länge, väldigt bra film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar