tisdag 30 november 2010

Bloglovin.

Följ min blogg med bloglovin

My gad, vad jag är uttråkad. Dag fyra som jag är helt helt ledig. Det börjar krypa lite i mig nu, men jag har verkligen inget alls att göra. Det är t o m så illa att jag funderar på att gå hela vägen till Maxi i snön och -10 grader bara för att köpa bröd. Då är det illa. Åtminstone är Arash hemma nu, vi har knappt sett varandra på flera dagar. I lördags filmade han bandy, kom hem och åt och sedan gick han på fest. Jag stannade hemma, det skulle bara vara killar där och det var jag inte så sugen på. I söndags filmade han också bandy men på kvällen var vi på adventsfika hos en klasskompis. Igår var han i skolan från typ halv nio på morgonen och kom hem vid ett på natten. Jag sov när han gick och sov när han kom hem.

Men även om han är upptagen är det bättre än att bo ensam, hade jag fortfarande gjort det hade jag nog blivit galen av all fritid. Men jag ska inte klaga egentligen, det är bra att jag vilar mig, mitt framtida yrkesliv kommer nog inte vara alltför lugnt :) hoppa jag i alla fall! Chef Cecilia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar