måndag 22 november 2010

Dag 06 – Min dag.

Jag vaknade vid sju när Arash klocka ringde. Han hade körlektioner tidigt i morse. Sen somnade jag om och vaknade igen när han kom hem vid tio. Gick upp och åt frukost, sedan diskade jag typ fyra dagars disk. Vi måste börja diska oftare.

Sen gick jag till skolan och redigerade husvisningarna från igår.


Final cut pro.



Men ibland måste man ta en paus i arbetet. Jag kopplade av med Harry Potter! Måste ju läsa boken igen och jämföra med filmen. Jag tyckte den var bra, men kändes som en transportsträcka till nästa film. Såklart, delar man en film i två blir det ju lätt så.



Tangentbord. Shit vilken kamera Iphonen har!



Sen gick jag hem. La mig och läste Harry Potter lite, sen sov jag lite. Nu tittar jag på american music awards från igår. Mest för att se taylor så klart. Arash lagar stek. Sen ska vi äta och se på film, vilken vet jag inte.

Det var min dag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Promenaden,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar