söndag 21 november 2010

Long live the mountains we moved.

Idag har jag och Arashen filmat villavisningar igen. Det var roligt, riktigt fina hus! Mamma och syrran hade älskat detta jobbet, få gå runt och filma okända människors hus liksom. Sedan utnyttjade vi det faktum att vi hade en hyrbil och körde och handlade på Citygross utanför Falun. Vi köpte typ 3-4 kg kött jättebilligt. Nu klara vi nog oss tills vi får csn på torsdag.

Och snart ska vi på Harry Potter! Jag har tjatat som en tok i en vecka nu och igår bokade vi äntligen biljetterna. Inte det lättaste, till och med i Falun är den slutsåld fyra gånger om dagen. Jag ser fram emot filmen med typ skräckblandad förtjusning. Längtar ihjäl mig men samtidigt fasar jag för nu kan man ju se slutet. Vill verkligen inte att det ska ta slut.

Annars så drömde jag att jag och Arash var på en Taylor Swift-konsert i natt. Den var superbra och jag fick en lång pratstund med henne. Hon såg inte riktigt ut som hon gör i verkligheten men vem gör det i drömmar egentligen? Efter konserten drömde jag att jag tatuerade in Swift på axeln. Jättekonstigt, om jag någonsin skulle göra en TS-inspirerad tat skulle jag skriva "Fearless" eller ett citat från låten Long live:


Övrigt: jag önskar mig biljetter till Glee i London + flygbiljetter och vandrarhem i julklapp. Nej, jag drömmer inte stort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar