måndag 29 november 2010

How did it get so late so soon?

Idag skulle jag gå och köpa tågbiljetter. Kom till stationen 13:31. En minut efter de stängde för lunch. Ååh. Så jag gick in till stan istället en stund. Var och fick glasögonen putsade, men han gjorde nog det för bra. Jag blev alldeles yr när jag gick därifrån för jag såg så bra.

Sen gick jag till h&m och tittade på vuxenkläder. Såna jag ska ha på typ praktiken så de ser hur duktig och ordentlig jag är! Dräkter och sådant typ. Så på tal om det, har någon inte kommit på vad de ska ge mig i julklapp är ett presentkort på h&m ett bra alternativ!

Dräkt och pandamössa, det är så man får respekt! :)

Nu ser jag på Buffy. Det är bra. Bäst till och med. Älskar min box!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Promenaden,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar