tisdag 2 november 2010

Halmstaden.

Alltså, det är skoj att vara hemma men det är faktiskt väldigt tråkigt att inte ha något ordentligt att göra. Visst öppnar jag ibland word-dokumentet med mitt PM i, men jag ändrar mest något ord här och där för jag tycker det är så tråkigt. Annars går jag ut med Hvita, det är så skönt med en förmiddagspromenad vid havet. Och igår var vi på modevisning på kvällen, det var skoj. De lottade ut massa saker, men jag vann tyvärr inget. Och i eftermiddag ska vi hämta busungarna på dagis, då kommer det bli fullt upp!

Och grisen snarkar på min säng. I natt sov hon nästan hela natten bredvid mig, det var mysigt. Hon är så söt, hade varit lättare att stå emot henne om hon inte varit så vansinnigt söt. Nu får hon ju allt hon vill nästan med de där ögonen.

Nej, om jag skulle ta och lyssna klart på det där radioprogrammet jag ska referera till i PM:et. Väldigt tråkigt bara, jag somnar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar