söndag 28 november 2010

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag.

Ååh, vilket roligt tema idag! Eller? Jag satte mig vid datorn i förmiddags och skulle göra dagens tema när jag upptäckte att det var vad jag hade på mig. Modebloggare, haha. So here we go:

Myskläder! Mina favoritkläder, om det var tillåtet skulle jag leva i myskläder. Idag bestod den av tröja från First Lego League som jag fått gratis, byxor från H&M (suuuupersköna!) och varma strumpor. Vet inte vart de är ifrån.

Sedan dagens andra riktiga outfit. Den grå tröjan har jag fått av Arash, den krympte i tvätten och blev för liten för honom. Jag gillar den! Under har jag en vit t-shirt från Rom med Asterix och Obelix på. Till det en grå kjol från Gina Tricot och två par strumpbyxor från H&M.

Klädd för kyla! Mössan är från Lindex, halsduken är köpta av en gatuförsäljare i Madrid, vantarna Stadium, jackan är från Carlings och skorna från Skopunkten.

Wow, detta kan kvalificeras som det ytligaste inlägg jag skrivit. Då kan jag pricka av det på listan.

1 kommentar:

  1. Haha. Cecilia, klockrent att temablogga! jättekul att läsa. hade det varit tillåtet hade jag också gått runt i myskläder varje dag :)

    SvaraRadera