onsdag 7 mars 2012

Tre steg.

1. Jag hatar vilodagar. Känner mig lat.
2. I morgon ska tjejerna på jobbet ut och äta thai till lunch för en person ska sluta, det är dessutom hon jag är allra närmast här på jobbet. Sjukt tråkigt av mig, men jag vill inte följa med. Jag vill inte äta thai som är proppfull med socker. Jag är supernoga med vad jag äter just nu, jag vill verkligen inte riskera något alls då. Hur förklarar jag egentligen detta på trevligast möjliga sätt?
3. På kvällen ska vi ut och äta med jobbet, men då har jag själv pratar med restaurangen och ordnat så det är lugnt. Oxfilé med grönsaker, it's gonna be goooooood.

(bild från den hysteriskt roliga SNL scenen: The real housewifes of Disney. Finns inte på youtube för youtube suger och bryr sig om copyright och skit. Vimeo är tusen gånger bättre. Eller tumblr. Här kan man se den på tumblr.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar