söndag 18 mars 2012

Äkta människor.

Det är så roligt när man tittar på Äkta människor, för jag tänker bara på vad jag själv gjorde när det filmades.

Som scenen på sjukhuset, jag bor i huset bredvid ju, fast då hade jag slutat jobba och var bara där och sa hej. Och på den där järnvägsstationen med Mimi och Leo, det där är en vagnshall i Jordbro på Sveriges spritlager, där filmade vi även "Rogers jobb" och vi filmade det där mitt i natten och jag satt i ett rum bredvid i 8 timmar och tyckte mest att alla skulle sluta skjuta varandra så jag kunde åka hem... Och sedan när han jagade Mimi så kom han till ett stort bergsrum, det var återvinningscentralen i Vanadisberget, där filmade vi också mitt i natten och det var jättemånga råttor tydligen, men jag såg inte en enda och var jättebesviken...

Och nu är det över...sorgligt!

Och ja, det där är den värsta cliffhangern i historien av cliffhangers. Inga gåtor lösta. Inte svar på något. Förstår ni nu varför det måste bli en andra säsong? Jag har inte hört något om det dock... vi får se. Men hallå, jag vill veta vad som händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar