tisdag 20 mars 2012

Det har varit en lång morgon.

Dagen hittills:

05:50 - vaknade, satte igång datorn och nedladdningen av nattens Pretty Little Liars. Under 10 minuterna det tog låg jag bara och stirrade för jag kunde inte gå in på twitter, inte på instagram, inte Facebook eller tumblr med risk för spoilers. Wow, vad gör man utan de sidorna på nätet egentligen?
06:00 - såg på Pretty Little Liars.
06:20 - ansåg att Spencer är den bästa karaktären i PLL.
(återigen ett tydligt tecken på att manusförfattare hänger på fansidor, de använde deras ship-namn i avsnittet... Spencer+Aria.)

06:43 - Grät och ändrade mig till att Emily är bästa karaktären. Wow, heart breaking. Shay Mitchell - ge henne alla priser!

07:01 - loggade in på skatteverket för att se hur mycket jag får tillbaka på skatten.
07:03 - förbannade det dumma beslutet att inte ha en Glee live tour i år för jag hade åkt till USA och sett dom typ tio gånger för pengarna.
07:30 - Spinning.

Och nu är jag på jobbet. Det snöar ute. Jag har träningsvärk. Jag är lite trött. Nu ska jag dricka kaffe. För övrigt: det är lite läskigt hur lika mina två favoritskådisar just nu är:
Naya & Shay

Min nya plan för skattepengarna (de räcker ändå inte till en lägenhet...):
Eller:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar