torsdag 15 mars 2012

May the odds be ever in your favor.

Om en vecka har The Hunger Games premiär och jag är så vansinnigt exalterad. Det är en boktrilogi, typ som Twilight fast helt jäkla fantastisk, och nu har första boken blivit film. Jennifer Lawrence spelar huvudkaraktären Katniss Everdeen som är i princip den bästa kvinnliga hjältinnan som skrivits sedan Hermione Granger i Harry Potter.

Jag ska se filmen den 22/3 (dagen innan premiären, guldmedlem WOHO!) och Arash ska hänga med. Och jag kan varna honom redan nu med att om Taylor Swifts Safe & Sound faktiskt är med i själva filmen (den är ju på soundtracket, men det behöver ju inte göra att den är med) så kommer jag gråta. På riktigt. Eller jag kommer gråta ändå. Aja. Här är trailern. Se den. Jag får rysningar.
Auto correct. Makes life better, brighter and funner.
Detta är Katniss. Wow, vad jag inte kan vänta!

 
Och det är ganska välkänt att Naya från Glee vill spela Johanna i andra delen av The Hunger Games. Jag hoppas hon får rollen, hon hade varit så grym som Johanna! "In the Hunger Games, Johanna pretended to be a weakling, feigning hunger and fatigue, when in reality she was sly and cunning, described by Katniss as having a "wicked ability to murder."" Jag kan knappt vänta, vill se nuuuuuuu!! En liten vecka bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar