tisdag 6 mars 2012

En konstig natt.

Igår var jag på skivstång. I natt fick jag sån träningsvärk i rumpan att jag knappt kunde sova för det gjorde ont så fort jag rörde mig (vilket de som sovit med mig i samma rum kan intyga att jag gör, ungefär var trettionde sekund). Sedan vaknade jag i en panikattack klockan 3 för jag drömde att jag åt choklad och var jättearg på mig själv. Jag har verkligen tänkt jättenoga på vad jag ätit nu i en vecka, så det var nog därför. Jag är så rädd för att fucka upp att jag tänker för mycket på det... Jag vet till och med vad för typ av choklad jag åt:
Lyckligtvis var det ju bara en dröm...
 Och sedan vaknade jag 6:30 och var klarvaken. Det passade utmärkt dock för då kunde jag surfa i en halvtimme innan jag gick till Friskis för ett spinningpass. Så om jag hade ont i rumpan i natt, så kommer jag definitivt inte få en sekunds sömn natten som kommer... Äh, it's worth it. I morgon är vilodag. Morgonträning är nog det bästa beslutet jag tagit. På torsdag är det spinning igen, och på fredag skivstång. Here we go.

Tisdagslåten för jag är på sjukt bra humör och är pepp på livet och detta är den bästa duetten Glee någonsin gjort, River deep mountain high med Naya & Amber.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar