måndag 19 mars 2012

Pretty Little Liars.

Nu kommer ni tvivla på min mentala hälsa igen, men förutom Glee så följer jag bara Pretty Little Liars. Jag tycker inte ens det är speciellt bra längre egentligen, men i kvällens (nattens) avsnitt ska man äntligen få reda på vem A är, skurken i serien som de jagat i typ 48 avsnitt nu... Jag livestreamar dock aldrig PLL utan ser det dagen efter eller några dagar efter, för jag bryr mig inte om ifall jag blir spoilad i den serien till skillnad från med Glee.

Men nu ska man få reda på vem A är! Det jag väntat på jättelänge! Men jag tänker inte livestreama, men om jag väntar med att se det till efter jobbet kommer jag inte ens kunna gå in på nätet på hela dagen i morgon, eller twitter eller ens instagram (jag följer en av skådisarna där). Goddamnit.

Så jag ställer klockan tidigt i morgon och ser det innan spinningpasset. Jag är gaaaalen. 06:00 here we go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar