onsdag 7 mars 2012

Finbesök igen.

Wohoo, Jossan (den andra...eller första borde det ju vara, vi har känt varandra längst av alla mina Jossan-kompisar) kommer hit ikväll och ska bo hos mig i en massa dagar för hon ska skriva om Melodifestivalen! Jag går ju dock hemifrån vid sju på morgonen, och hon kommer jobba kväll, men vi kanske ses någon gång ibland? Äh, det ska bli skoj i alla fall! Så idag ska jag försöka göra fler nycklar till mitt hus, så jag slipper gå upp mitt i natten för att släppa in henne genom porten... och dessutom kommer det underlätta när mor och far kommer på besök om en månad. Plus att extranycklar är ju aldrig fel att ha.

Och i morgon ska vi ut och äta med jobbet, och nästa söndag så ska ÄM ha fest (igeeeeeen) för att fira sista avsnittet. Jag kommer nog inte gå dock... jag skulle mest vara intresserad av att veta om de kommer göra en till säsong, för let me tell you: cliff hanger!! Jag vill ju också veta vad som händer.


Och återigen: titta på filmen. Skänk pengar (jag har gjort det). Skriv på alla listor du hittar. Sprid filmen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar