torsdag 8 mars 2012

Mina tankar under dagens spinningpass.

07:30 - "Kom igen, jag fixar det här! Åh nej, nu släckte han, jag sooomnar."

07:33 - "Aaaah, mina ben, jag orkar inte, varför gör jag så här mot mig själv?!"

07:43 - "Sådärja, nu börjar det kännas bra! Lätt som en plätt!"

07:50 - "AAAHH, är inte block 1 slut snart? Jag har svett i ögonen och måste dricka!"

07:53 - "Är pausen redan över?! Måste jag börja trampa ordentligt igen?! Kill me now."

08:00 - "Om han säger att jag ska vrida upp motståndet en gång till slår jag honom. Och varför måste vi stå upp i sex minuter, vill han döda oss på riktigt?"

08:10 - "Säg att det här är sista låten, snälla låt det vara sista låten."

08:15 - "död."

08:25 - "Det där var ju inte så farligt! Sådärja, bokat samma pass nästa vecka! Skoj!"

Jag är en smula schizofren tror jag.

1 kommentar: