måndag 19 mars 2012

Achievment!

Jag och min chef hade just ett möte om allt möjligt, bland annat om hur det går här för mig och sådant. Han sa att på teknikmötet vi hade för en månad sedan som jag tvingade in mig på, det som nu gör att jag får åka till Barcelona, så hade den andra chefen märkt tydligt att jag hade en utbildning inom detta och att jag hade störst teknisk kunskap av alla där.

YES! De flesta i denna branschen halkar in på ett bananskal men tydligen lönade det sig att läsa tre år på högskolan ändå! Nej, men jag är faktiskt väldigt nöjd. Det känns bra att de inser att jag faktiskt vet vad jag pratar om, trots att en på mötet hela tiden sa "Cecilia, om det är något du inte förstår så är det bara att räcka upp handen och fråga" typ tre gånger. Shut up, tydligen vet jag mer än vad du vet! Haaaalleluja! Jag ska fira ikväll med en stor tårta!

Eller nej, jag skämtar. Wow, världens tråkigaste skämt. Jag ska fira med äggröra. Kanske slänger på ett bacon för att lyxa till det. Det är hårt att deffa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar