onsdag 28 mars 2012

THG.


Jag måste läsa böckerna igen. Läste ju dom i somras tror jag det var. Det är så mycket som inte är med i filmerna, som typ att de lämnade ut hungern. Hur de typ svälter de yttre distrikten och att de får extra ransoner med mat varje gång de lägger sitt namn i "the reaping bowl", det är därför Gale är med 42 gånger. Oddsen är verkligen inte i hans fördel.

(Och nu skulle jag titta på ett av våra magasin för att kunna mer om dom. Haha, först pausar jag och frågar min chef om grafiken verkligen ska se ut sådär, och att jag inte tycker att det är speciellt snyggt. Han håller med. Sedan pausar jag och kommenterar att det inte är någon voicing på en av intervjuerna. Sedan påpekar min chef att jag inte ser på det senaste avsnittet, och då upptäcker vi att det inte ens ligger på sidan...haha, jag ger bara min chef massa problem idag!)

(Och nu skulle jag se ett annat program och insåg att det vill jag inte göra, för helt plötsligt var min röst där och pratade engelska. Uuuh. Det är jobbigt att lyssna på sig själv, och ännu mer när man pratar ett annat språk! Tur att inget av våra program visas i Sverige.)

(Nu ska jag sluta prata i parenteser. Klart slut.)

(chefen: nu går jag och slår alla dina rekord på flipperspelet innan du hittar fler fel på våra program.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar