lördag 24 mars 2012

Hur man gör av med pengar.

Så jag gick på stan idag för att kolla lite. Kom hem med:

1. Smink. Jag som aldrig köper smink. Nu var det tydligen dags. Foundation och grejen, wow håller jag på att bli vuxen?
2. Nya skinkängor. De var halva priset så jag blev glad.
3. Nya hörlurar. Mina gav upp precis när jag ställde mig i trappan till Media markt, jag kallar det ödet. Dessa nya är skitsnygga (svarta och lila) med jättebra ljud.
4. Löshår. Kände för det helt enkelt.

Titta vilken lång fläta jag får med mitt löshår. Inte världens snyggaste dock, jag gjorde fiskbensflätan på tre minuter för att se hur det kunde se ut. Jag älskar det!! (känner mig som Katniss hehe)

Jag var på Science Fiction bokhandeln (wow vilken nörd jag är) och gick förbi en dator där detta var den senaste sökningen. Blev glad och var tvungen att ta ett kort...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar