tisdag 6 mars 2012

Naya skapar återigen twitter-hysteri.

På min dator har jag en twitter-app. Så fort någon jag följer skriver något ser jag det direkt, vilket betyder att i samma sekund de skriver något dyker det upp i min dator. Så jag ser detta:
tar en printscreen och lägger upp på tumblr. Ca tio minuter senare har 138, 160, 250 450 personer rebloggat och det bara strömmar in. Folk är galna. Men hallå, det är the trouble tones. What's not to like?

Mest använda gif:en för att beskriva känslan hos fansen:
(Gleeks are crazy...)

(den där videon jag lade upp innan, den lades upp igår på tumblr. Senast jag kollade för en timme sedan hade 50 000 personer rebloggat den. Nu har... 65 000 personer gjort det. Den sprider sig som ett virus. Snälla titta på den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar