tisdag 20 mars 2012

Jag har försökt övertyga honom om att så verkligen inte är fallet, men han tror mig inte.

Det är lite roligt att min chef är helt övertygad om att jag kommer från världens överklassfamilj eftersom jag bor i Vasastan (han har inte sett min lägenhet, det märks) och för att mina föräldrar har en pool...

Jag: Jag har tänk på semestern.
Chefen: Okej, när tänkte du ta?
Jag: Mitten-slutet av juli till halva augusti, 4 veckor.
Chefen: FYRA VECKOR?
Jag: Får jag inte det?
Chefen: Men då har du ju gjort slut på nästan alla dina dagar.
Jag: Men jag har inga barn som ni andra här har, när ska jag annars ta semester?
Chefen: Sant... och det krävs bara två runt jul i år för den faller bra... men fyra veckor?
Jag: Jaa...men det är min första semester någonsin...
Chefen: Fine. Jaja. Vi får överleva.

Yay! Wow, vad jag ska njuta :)

1 kommentar: