måndag 26 september 2011

Värsta semestern ju.

Det är lite roligt att halva teamet varit upprörda för att jag skulle jobbat så mycket idag, så cheferna fick ge efter för deras påhopp. Jag jobbar alltså bara 10-22 idag :) skönt! I morgon blir det 14-02 tror jag. Gött.

Och innan kom chefen: "vi jobbar ju helg 15-16 okt, så din dubbelledighet kommer falla på måndagen och tisdagen när vi ändå är i studio.
Jag: "jaha, betyder det att jag får förlängt då alltså?"
Chefen: "ööööh, när går ditt kontrakt ut?"
Jag: "fredag."
Chefen: "ja, det borde det ju göra då..."

Haha, så stor koll... :) Fortfarande inte officiellt, men det känns ju så va? SKÖÖÖNT! visst klagar jag ibland men jag älskar faktiskt mitt jobb och är jättetacksam för det :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Lidingövägen,Stockholm,Sverige

1 kommentar: