söndag 4 september 2011

Söndagsmorgon.

Härligt att gå hemifrån en söndag samtidigt som folk i byggnaden går hem från efterfester. 04:45 ringde klockan, inte nådigt. Men jag har sovit relativt gott i min nya lägenhet, hörde bara en kille som spelade gitarr i natt. Äääh, let them play, jag bor ju i stan!


ska inte klaga förresten, sminket började kl 03 i natt. Tillsammans med en hög statister. Jag har ju värsta sovmorgonen!

Igår försökte jag förresten ringa mina föräldrar en massa gånger när jag flyttat för att berätta för dom. Ingen svarade varken hemma eller på deras mobiler. Nu när jag vaknade hade jag fått ett sms om att de varit på min bästis från lågstadiets 25-årsfest. Okej, det var lite konstigt och oväntat. Ska bli spännande att höra hur de hamnade där!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar