tisdag 13 september 2011

23:16 på Max, Arninge.

Igår var jag i en bilhall, idag i en Maxrestaurang. Vi filmar och har övertid, som så ofta. Jag som så väldigt mycket behöver komma hem i tid och påbörja operation "sanera lägenheten inför föräldrabesök". Går mindre bra. Den förbannade 11-timmarsregeln gör att jag precis hinner hem och sova innan jag ska tillbaka till jobbet. Får fokusera på pengarna och att vi är i studion ons-fre. Då kan jag kanske hinna med något annat än jobb.

På fredag är det mittfest och mina föräldrar kommer. Jag kommer gå på lite fest i alla fall, det ska bli roligt. Jag tror vi alla behöver umgås lite under avslappnade former, det finns inget avslappnat på en filminspelning. Oj vad bitter jag låter, men det är lite tröttsamt :) är inne på min trettonde timme nu, kan ha med det att göra.

Och på lördag har jag fått biljetter till Djungelboken på Stadsteatern av en av våra skådisar. Så himla snällt, tackade tusen gånger. Får ge honom blommor efter föreställningen eller nåt sånt. Roligt med något skoj planerat också, inte bara Ikeabesök (som iförsäg är jätteroligt) och inredning. Måste köpa pyttelitet köksbord, stolar, någon sorts fåtölj eller liten soffa och lampor. Nåt förvaringsutrymme till köket och till badrummet också. Åh, vad skoj med nya saker... Längtar till helgen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Arningevägen,Täby,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar