måndag 19 september 2011

Helgens bravader.

En helg som bestod av en fruktansvärt jobbig fredag där jag bar och släpade bord och stolar hela dagen. Helt genomsvettig gick jag på mittfest som var riktigt roligt och uppskattad, alla tyckte att jag fixat så fint. Roligt :) åkte hem vid elva ungefär, då vad jag dödstrött och dessutom satt mor och far hemma i min lägenhet och väntade på mig.


mysrummet inspirerat av tusen och en natt. Blev riktigt fint på kvällen. Ser ni den rosa hjärtkudden i hörnet? På den står "jag duger". Hundra poäng till den som kan nämna svt-serien som den är från. (jag lånade alla kuddarna från rekvisitaförrådet)

På lördagen var vi på teatern Djungelboken som var så himla bra! Väldigt modern (stureplans-apor sjöng lady gaga och sa "gör inte kaos med han" och "vem vare som skratta" istället för kasta. Riktigt bra!

Och i söndags körde vi ett maratonpass på Ikea. Jag handlade upp halva varuhuset men det var det värt för nu är det så fint hos mig! Ska ta ordentliga bilder sen, men här kommer ett smakprov:


hvita gillade verkligen inte att vi höll på så mycket på så litet utrymme. Ingenstans att rymma iväg.


den fruktansvärda röda väggen är nu täckt av vita gardiner och detta coola tyget. Visst blev det häftigt?


vi sov som packade sillar.


och detta tittar jag på just nu. Gigantisk kran har vi idag.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Gustafsborgsvägen,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar