söndag 25 september 2011

Bäbisfötter.

En bild från filmningen i fredags kväll. Jag kom körande och skulle köra till vår förra location, då ser jag ett filmteam vid vägen. "oj, är ännu ett filmteam här ute och filmar?" tänkte jag, innan jag såg sebbe, vår platschef och kom på att det var visst mitt filmteam... :) lyckat. Folk höll på att köra av vägen för de glodde så, fast det hade jag nog också gjort om jag inte jobbat med det själv...


Och jag har inte tränat på jättelänge, och idag var det på tiden! Tänkte att jag går ut hårt och går runt Kungsholmen, men det var visst längre än jag trodde. Dessutom var det värsta terrängen mellan km 5-6. Roligt dock! Nästan precis en mil blev det, den rundan kommer jag gå fler gånger!


Och nu ligger jag i min onepiece och ser på Pretty little liars säsong två, dricker kaffe och har fötterna i såna där japanska baby foot-påsar. Tydligen ska fötterna bli fantastiskt mjuka, det behövs! Inköpta på Ullared, hoppas de funkar nu. Kan redovisa resultatet om några veckor! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Medevigatan,Stockholm,Sverige

1 kommentar: