onsdag 14 september 2011

Det går bra nu.

Jag önskade mig ett jobb - fick ett nästan direkt som jag nu får stanna på november ut.

Jag ville ha en lägenhet - fick en, gillade inte den och då fick jag en annan nästan kastad på mig. En jättebra dessutom!

Jag ville ha biljetter till den helt slutsålda föreställningen av Djungelboken - jag blir dagen efter erbjuden tre gratisbiljetter.

Jag vill ha en liten bokhylla - jag hittar en jättebra nere i soprummet, bara att torka av.


okej, kanske inte världens snyggaste, men funktionell! Ska måla om den i vitt är planen.

Saker och ting går lite för bra just nu. Jag tänker katastroftankar och väntar på bakslaget istället för att njuta. Mycket dumt, så nu ska jag bara ta till vara på mitt flyt och gilla dagen :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Södra Hamnvägen,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar