söndag 4 september 2011

Pinsamheter.

Scenario:
Sitter i bilen med Özz Nûjen. Vi kör på en pyttegata på Söder där Milleniumstadsvandringen går bland annat. Två turister står böjda över en karta.

Precis när vi ska passera kastar sig Özz över mot mig och tutar för fullt. De stackars turisterna flyger rakt upp i luften och jag gasar på för att komma snabbt förbi samtidigt som Özz asgarvar bredvid mig. Tur att han kan roa sig själv i alla fall, jag blev mest dödligt generad. Fast när jag tutade sen på en bil som stod still på grönt ljus så hejade han på och tyckte det var bra att jag visade lite attityd...

Ja, ingen dag är den andra lik i mitt liv. Har jobbat över 70 timmar denna veckan, är så himla trött. Imorgon fortsätter det, men jag börjar inte förrän 12:30. Så ljuvligt med sovmorgon...och sen på torsdag morgon flyger jag till Göteborg och åker inte hem till Stockholm (!!) igen förrän på måndagen. Längtar halvt ihjäl mig!

1 kommentar: