tisdag 27 september 2011

Dagen i en rubrik.

Nähä, you don't say!



Det är inte alls stressande när folk inte kunnat ringa mig, eller jag kunnat ringa dom under flera minuter. Ja ni läser rätt, minuter. Jag ska lägga upp min telefonlogg sen, så ni kan se hur ofta min mobil ringer under en arbetsdag. Men allt har gått bra, jag hann till allt jag skulle och sen ringde den ena platschefen och tackade så hemskt mycket, så lätt det är att allt förlåts. Äääh, det är ju mitt jobb ju :) Men nu har jag haft lunch (japp, klockan 18:30) så nu är jag glad igen. Snart ska jag köra "död kvinna" ut till plats, spännande!


Uppdatering:


Här är min samtalshistorik. Nummer inom parentes betyder att vi pratat så många gånger i sträck innan någon annan ringt. Detta var alltså endast mellan 14:04 och 17:52, jag har haft fler samtal sedan dess :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar