tisdag 20 september 2011

Snyft och snörvel.

Jag äter halv-LCHF just nu. Jag försöker undvika kolhydrater, men ibland äter jag det. Som idag, jag var jättesugen på potatis- och purjolökssoppa så då gjorde jag det helt enkelt. Så himla gott! Har inte ätit potatis på jättelänge. Och finncrisp med ett tjockt lager bregott kan vara det godaste som finns. Skulle kunna leva på enbart det i princip.

Så jag äter lite det jag vill, fast inte socker. Det passar mig bäst just nu. Det är så himla jobbigt när vi jobbar natt och jag inte kan äta övertidsmackor eller lunchen/middagen som serveras, har ju inte så mycket valmöjligheter då. Jag mår bra ändå lyckligtvis, speciellt mentalt eftersom jag slipper så många förbud...

Annars mår jag ganska crap, har huvudvärk och är jätteförkyld. Blä, vad jobbigt. Men jättemånga är som sagt sjuka på produktionen just nu, hoppas jag slipper behöva vara ledig bara, så tråkigt.

Och de var så roliga idag på jobbet tyckte de, det hade inte skett några skandaler på mittfesten så det hittades på några, bland annat om mig. Haha, om mig och några pojkar på jobbet, jag spelade med så gott jag kunde samtidigt som jag dog av skratt inombords av att folk faktiskt trodde på att jag hånglat med fler än en person på festen. Ja, att jag ens skulle hånglat med en, jag har ju pojkvän :) haha. Roligt var det i alla fall...

Och vi hade filmmusiksquiz på kvällen också. Mitt lag vann och jag och Lisa blev så glada att vi sprang ner till kontoret och skulle laminera resultatet, men lamineringspappret var slut så vi nöjde oss med att sätta upp den på vår "wall of fame", där alla skådisarna som är med i serien sitter.
Ja, jag har blurrat ut dem, får nog inte visa för mycket...

Först var vi två lag, team awesome och team kickass, men sen gick vi ihop så då blev vi team awesome kickass. Och det lönade ju sig, full pott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar