tisdag 27 september 2011

Gunilla i Hollywoodfruar.

Ser på Hollywoodfruar. Jag har alltid tyckt att det är ett ganska trevligt och roligt program. I år gör det mig bara illamående.

Jag förstår inte hur de kan tycka det är okej att visa den där fruktansvärda Gunilla och hennes stackars dotter Erika. Jag vill nästan adoptera henne för att hon ska slippa sin mamma. "det är hon som sätter mest press på sig själv, hon är perfektionist." eh nej! Det är du som skjutsar din jättesjuka dotter till auditions, säger att det är bra att hon kräks och att det är Gud som gör att saker och ting sker. Det är du som säger att hon kommer vinna över alla för hon sjunger som en ängel, att hon har en gudagåva och sätter fruktansvärd press på henne.

Fy fan. Hon är värre än alla pageant queen-mammor jag sett (youtubea toddlera and tiaras). Men Maria montazami är fortfarande bra :) thank god.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Torsgränd,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar