tisdag 27 september 2011

Och dagen har knappt ens börjat..

13:50 första skådisen jag ska köra ut har inte kommit. Glömt bort det. Panik och stress. Han får köra ut själv och bli sminkad på plats.

14:30 jag ska köra ut andra lasset skådisar men eftersom de inte ens börjat filma ännu så går det inte. Dessutom är det sjukt konstig planering. De skulle alltså ha tio minuter på sig att filma klart första scenen och transportera sig vidare? Not gonna happen.

15:00 skådisarna börjar bli rastlösa. Jag får ett samtal från vår first unit att deras koner blivit snodda i natt så jag måste åka och hämta nya på ljud och bildmedia.

15:30 har nu varit på l o bmedia i 25 minuter, inga koner än så länge. Sen måste jag köra till Strandvägen med dom, sedan tillbaka till kontoret innan de ringer från second unit och säger att de vill ha ut skådisarna.

Ibland är det så himla dålig planering. Jag blir så irriterad. Blää! Jäkla stress.

Uppdatering: exakt samtidigt som jag får konerna ringer de och vill ha skådisarna. De får taxi och jag får köra koner. Sedan ringer de och säger att jag måste möta cateringen kl 17 vid st Eriksbron, men först måste jag till Kungsholmen och hämta walkietalkies hemma hos platschefen för de glömde han. STREESS

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Södra Hamnvägen,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar