onsdag 7 september 2011

Såg du hur jag kände, såg du att jag vände? Märkte du paniken i min blick när jag snurra runt och gick min väg ifrån er.

Hur många gånger jag lyssnat på denna låten? Alldeles för många för att erkänna, men jag tycker att hon är helt fantastisk och låten är så himla bra.
Moa%20Lignell%20-%20When%20I%20held%20ya
Fast en annan låt som är riktigt grym är denna. Varenda gång den kommer på P3 (ganska ofta!) vrider jag upp på max och tvingar de som kanske färdas med mig i bilen att lyssna också. Hehe. För övrigt en av de oerhört få låtar jag faktiskt köpt på flera år. Sara Vargas Spring för livet är den andra. När något är riktigt bra ska man stödja det!


Har för övrigt kört 110 mil på en vecka. Låter kanske inte mycket för en lastbilsförare, men med tanke på att det bara är i Stockholm tycker jag att det är ganska mycket. Men nu är jag leeeedig i FYRA hela dagar! Fy fan vad skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar