måndag 19 september 2011

Min nya lägenhet.

Nu vill jag visa lite fler bilder från min fina lägenhet. Okej, det är inte helt i ordning än, men här kommer en liten blick av rummet och badrummet. Sorry för den crappy kvalitén, dåligt ljus :(
Ny taklampa, golvlampa, överkast, bord, pallar och lyktor. Ja, det enda som inte är nytt är mattan som jag planerar att byta ut så fort jag hittar en passande :)

Äntligen en tv igen! Och nytt tv-bord, gardiner, blomma och ljus. Lampan passar ju äntligen in nu när jag täckt den röda väggen! :)

Lite utsikt där också. 

Okej, den där påsen med täcken borde jag flyttat, och kanske trasan i hyllan, men annars så! Hyllan är ny, likaså placeringen av kylskåpet i hallen. Äntligen kan jag öppna skåpsluckorna i köket! Jag älskar ansiktstyget, tycker det var supercoolt! Och lätt att byta ut om jag tröttnar.

Sängen, nya kuddar och gamla tavlor från Gekås (Ullared). Älskar Ullared, tror dessa kostade typ 30-40 kr styck. 

Nytt matbord som går att göra dubbelt så stort, och nya pallar. Hur kan man ens tillverka sådana pallar för 39 kr styck? Bisarrt billigt. 

Och mina söta nya ugglor från Lagerhaus. Så himla gulliga!

En detalj i bokhyllan. Jag och mormor, dansare och ny lykta från Indiska som jag köpte idag.

Och här slänger jag in lite badrum mitt i allt. Hehe, ankorna och det rosa har jag klistrat dit idag. Söta!

Försökte få med mer av badrummet, men här syns lite av den rosa badrumsmattan också. Jag gick all in på tjejigheter i denna lägenheten. Bäst att passa på. 

Och tillbaks i vardagsrummet/sovrummet/enda rummet igen. Kuddarna, laptopbordet och filten/överkastet är alla från Ikea. (Åh, vill ha en mac...)

Nytt litet bord! 99 kr i Ullared. Glaset är även det nytt från Ikea, egentligen vinglas men jag dricker vatten i det. Köpte även nya tallrikar och djupa skålar, de visar jag en annan dag. 

5 kommentarer:

  1. De ugglorna har jag också tänkt köpa :)

    SvaraRadera
  2. Fint det blev i badrummet också! Total home makeover på en helg :)

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev! Vilket lyft från källaren!! :) Kommer gärna förbi snart och ser det i verkligheten! Kram

    SvaraRadera
  4. Fint! Jag gillar att vi har likadant duschdraperi med..! :)

    SvaraRadera