torsdag 4 augusti 2011

You told me I was pretty when I looked like a mess, Today was a fairytale

Okej, det är ganska roligt att sitta i en bil med skådisar och prata frikort (dvs när man får tillstånd av sin partner att få ligga med personen om man träffar den). Tydligen hade en av våra kvinnliga skådisar, ganska känd (se film om tjejer som kör bil i Värmland, öh, båda två är med i serien), flera gånger fått höra talas om folk som har frikort på henne. Tänk vilken sjuk känsla det måste vara. Att vara kändis överhuvudtaget måste vara sjukt. Och idag filmade vi på en så himla fin plats och det var soligt och allt kändes så fint. Jag fick köra massa bil och var lycklig över att få vara ute. Det var en bra dag. Och efter jobbet åkte jag till Kungsträdgården, gick in på Prideområdet och köpte ett armband, sen åkte jag hem igen. Det var fint.


Och imorgon kommer Arash!! Han ska upp och jobba i närheten av Stockholm imorgon, så det är ju perfekt att han bara kan komma förbi en stund :) Härligt!

Och sen så händer det kaaanske grejer på alla möjliga håll, men jag vågar inte säga något förrän jag vet med säkerhet. Jobb, boende och allt möjligt. Håll tummar och tår, så berättar jag snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar