tisdag 30 augusti 2011

Our song is a slammin' screen door.

I söndags shoppade jag. Det var på tiden. Nya jeans som är så himla bekväma, från Gina tricot. Jag gillar faktiskt deras jeans, de sitter skönt och är prisvärda. Och sen köpte jag en tunn långärmad tröja. Stod och fingrade på den blåvita, men insåg att alla mina kläder behöver inte vara svarta, vita, blå eller rosa så jag tog en roströdbrun istället. Extremt ovanlig färg för mig, men jag gillar den!


Nya jeans, tröjan och dagens första kaffe. Jag har börjat längta efter kaffe på morgonen nu, jag är vuxen! Äntligen. Och jag funderar på att köpa tröjan i blått också, den kostade bara 139 kr och är i ekologisk bomull. Mycket bra.

Och under tröjor tycker jag om att ha ett linne nedstoppat i jeansen. Dels slipper man visa halva rumpan om min sitter ner och dels så värmer det. Linnen har ju dock en tendens att glida upp, så i söndags investerade jag 79 kr i en vit body i bomull från hm. Känner mig som en bäbis, men förstår inte varför jag inte köpt detta fantastiska plagg tidigare! Det sitter på plats, är snyggt och bekvämt. Ska tillbaka och lämna tillbaka en jacka jag köpte, då blir det fler bodysar också!

Igår var det sista showen i los angeles för Taylor. Massor av folk var där, bland annat Ellen! Jag ska lägga upp en video på det hela så fort jag får tillgång till en dator, jag skrattade åt det imorse så att hela tunnelbanevagnen vände sig om. Oops.


Och Taylor Lautner var i publiken, och hon ändrade texten i back to december ännu en gång till "this is for the boy from Michigan". Modigt när han var där, fast han har nog fattat att den är till honom för längesedan ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar