måndag 1 augusti 2011

The hunger games - catching fire

Sådärja. Drömt mardrömmar hela natten om att bli jagad genom en skog av folk som vill mörda mig. Borde inte läst the hunger games bok två till halv tolv i natt. Men den är så bra! Det är den typen av bok som jag måste lägga ner och ta en paus från mest hela tiden så att den inte ska ta slut så fort. Fast ändå, tack gode gud för ibook i telefonen så jag kan fortsätta läsa nu på bussen!

Och jag älskar ju ett riktigt bra triangeldrama, och detta är tusen gånger bättre än twilight. För det första är ju katniss cool till skillnad från Bella som knappt får ta sina egna beslut (och när hon gör det blir hon alltid skadad, ungefär samma premiss som sjunde himlen). Dessutom är både Gale och Peeta lite mer tredimensionella än Jacob och Edward...

Nej, nu ska jag läsa!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Primusgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar