söndag 7 augusti 2011

Sötbäsch.

Idag har det regnat hela dagen. Perfekt söndagsväder, så mysigt! Jag och arash har pratat ihop oss om dokumentären, storyline, konflikter och dramaturgi. Alla dokumentärer är manusskrivna ner till punkt och pricka innan de ens filmas, sen gör man dem utefter manuset. Men jag tror det kan bli riktigt bra! Jag hade velat se den :) haha.

Och så fick jag lägenheten i Sollentuna! Så jäkla skönt. Flyttar nog redan till helgen. Sen ska jag bara ha ett jobb också... Jag har tyckt hela situationen varit lite jobbigt nu igen, men fick prata ut med arash lite om det. Tänk att bristen på pengar kan vara en sån enorm stressfaktor! Aja, nästa måndag blir det väl arbetsförmedlingen, men vart man får pengar från har jag inte riktigt någon aning om. Förhoppningsvis blir jag lite visare då :)

Och arash. Han är så himla bra alltså. Älskar dig!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Luxgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar