onsdag 24 augusti 2011

Thing's going good.

Idag fick jag en inbjudan till gröna Lund på lördag, gratis och jag får ta med en vän. Det är från academic work som jag är anställd av. Vilken tur att Jennifer kommer och hälsar på mig i helgen! En heldag, all expenses paid och bara åka karuseller! :D yay! Det ska bli riktigt roligt!

Och idag i Metro så hade de ett erbjudande på smarteyes med 500 kr rabatt i helgen på glasögon! Det betyder att ett par kostar 499 kr inklusive allt. Så jag ska även kolla på nya glasögon i helgen! Jag måste ändå göra en synundersökning, och ett par nya glasögon vore fantastiskt. Har haft mina i 3,5 år, tiden går så fort... Är fasligt trött på dom nu, ombyte förnöjer! Tur att Jennifer kan följa med som smakråd.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Skogstorpsvägen,Sollentuna,Sverige

1 kommentar:

  1. Jag ser fram emot helgen!! :) Tror jag också ska ta och fixa ett par nya glasögon faktiskt. Ringde Synsam innan och begärde ut mina värden, så jag hoppas att det funkar med det. För 500 kronor är det ju värt det iallafall!

    SvaraRadera