torsdag 18 augusti 2011

Livet i bilder.

Konversation med Jossan. Tur att jag inte är det enda matfreaket.


Gårdagens middag. Helt förälskad i de där mackorna.


Min utsikt just nu. Visst ser det ut som två helt olika världar genom fönsterna? Ena sidan sol och fina moln, andra sidan grått och regnbåge. Pretty!


Jag har en mindre kändiscrush på vår manliga huvudroll. (här kunde jag lagt upp en halvnaken bild, men då skulle jag nog få sparken...) Idag inledde han en konversation med mig utan att vi var ihoptvingade i en bil, jag dog lite inombords. Arash säger att jag får frikort på honom (tolkade jag det som hehe), vilken pojkvän säger något sånt? Haha. Jag älskar folk som är trygga i sig själva, svartsjuka är så onödigt.

Hur som helst. Japp, lite kär är jag. Suck...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Centralvägen,Lidingö,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar