fredag 26 augusti 2011

Fredagslycka.

Idag är jag på så fantastiskt bra humör! När fad:en (first assistant director) idag frågade hur jag trivs som runner svarade jag ett entusiastiskt "jag älskar det!" och det gör jag verkligen. Denna veckan har mitt jobb varit 9,5/10 möjliga. Kanske mest för att jag är lycklig över min alldeles egna bil. Kanske även för att jag älskar mina jobbarkompisar. Kanske även för att jag berättade min komma-ut-historia idag och alla skrattade gott åt att min familj var så entusiastisk att jag knappt vågade berätta att jag fått en pojkvän några år senare. (den homosexuella befolkningen på mitt jobb är nog något större än genomsnittet.)

Och en skådespelare tackade för en rolig vecka med mig och jag köpte de mest fantastiska bakverken till trefikat (fast själv åt jag nötter), och jag är så lycklig över att Jennifer ska komma och att jag har pengar på mitt konto och helt plötsligt är livet inte 1:or och 2:or utan snarare 7:or och 8:or.

Jag älskar att vara lycklig.








- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Blekholmsgatan,Stockholm,Sverige

3 kommentarer:

  1. Hej du har en väldigt din blogg :)
    Kolla gärna in min blogg på
    www.lollobastapollo.blogg.se
    Tack! :)

    SvaraRadera