söndag 21 augusti 2011

Partypooper.

Igår hade ju mina hyresvärdar fest. Det var hur mycket folk som helst där och trevligt, men efter att ha småpratat med okändingar i fyra timmar hade jag fått nog, så jag smet ner i min källare. Försökte se på en film men var så trött att ögonen föll ihop. En halvmeter från min säng stod en högtalare och dunkade ut musik, och jag tror det tog mig 30 sekunder att somna i oväsendet. Jag har helt klart blivit bättre på att somna och sova djupt sedan jag flyttade till Stockholm. Nu sitter jag på pendeln in till stan. Ska titta på folk och på bio. Ska se kyss mig igen. Nackdelen med svensk film, man kan inte först se den på bio och sen direkt hitta den på nätet ;)

I eftermiddag ska jag baka mer bröd. Gott, näringsrikt och otroligt mättande eftersom det inte drygas ut med näringsfattigt vetemjöl. Superbra helt enkelt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Ärvingegången,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar