fredag 12 augusti 2011

Äkta, hår och presenter.

Idag gör jag min sista dag som produktionsassistent. Från nästa vecka går jag under beteckningen runner istället, vilket betyder att jag kommer befinna mig i en bil betydligt oftare. Skoj! Min praktikant tar över de flesta av mina uppgifter. Haha, jag har precis varit praktikant och nu har jag en egen. Ödets ironi.

Och imorgon flyttar jag är tanken. Det ska bli så otroligt skönt att få sova i en riktig säng igen! Och slippa solljuset rakt på mig från tidigt på morgonen. Dock har jag bara en lite kyl med frysfack så igår lagade jag några matlådor och har nu med mig till jobbet för att frysa in där istället. Ibland är jag ju bara för smart alltså!


För övrigt så börjar jag få långt hår. Vanligtvis är det vid denna längden jag brukar klippa av allt bara för att jag blir så uttråkad, men det ska jag inte göra denna gången. En rejäl klippning av topparna hade inte varit fel dock... Men jag funderar på lite färg! Kanske lite illrosa i mellanhåret vid luggen? :) lite spänning i vardagen igen.


Och mamma? Gissa vem Jennifer fixat inträdesbiljett till för den stora presentmässan i Sthlm? Ha, det är inte så illa att bo i huvudstaden ändå!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Sofiebergsvägen,Stockholm,Sverige

1 kommentar:

  1. Ånej, är det sant! Fy, vad jag blir avundsjuk;)

    SvaraRadera