tisdag 12 juli 2011

You made a rebel of a careless mans careful daughter, you are the best thing that's ever been mine!

Jag har haft ett litet Taylor-uppehåll de senaste veckorna, inte lyssnat något alls i princip. Så igår satte jag igång speak now-skivan, hennes senaste som kom förra året och herregud. Fånleende och lycka, så jäkla bra! Jag skulle nästan dra det så långt att säga att det är den bästa skivan jag har hört. Long live, speak now, mine, dear John, mean, sparks fly, better than revenge, the story of us och enchanted: plattan är proppfull av bra låtar! Och det är inte ens alla! Åh, så bra. Jag får fortfarande lyckorysningar när jag tänker på konserten i Oslo, bland det bästa jag varit med om i hela mitt liv. Lyssna på henne! Alla skivor finns på spotify :)



Förresten, gillar ni min superamerikanska design? Ser konstig ut i iphone men bra på datorn, orkade inte koda mer igår så det får va så!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Primusgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar