onsdag 6 juli 2011

Good life.

Nu har jag jobbat i lite mer än en vecka, utav dessa dagar har jag jobbat över alla förutom en. Idag två timmar, men det gör inget för det är så kul! Tiden går jättesnabbt och jag har saker att göra hela tiden. Nu börjat folk till och med fråga mig saker, som jag ibland till och med kan svara på! Och idag upptäckte jag ett stort misstag som de blev jätteglada över att jag hittade. Åh, jag hoppas att de upptäcker att de verkligen behöver mig hela serien ut, i så fall har jag jobb till november. Men det är nog tyvärr önsketänkande, det är ju semestrar nu så det är därför jag behövs. Men som sagt, jag trivs jättebra så hoppas kan man ju alltid! :)

Och dessutom kommer Arash hit imorgon! Och han stannar ända till måndag, jag är lycklig!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Hornstulls Strand,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar