onsdag 6 juli 2011

There is nothing i do better than revenge!

När jag jobbade på posten avskydde jag alltid att hämta post på ställen jag visste brukade lämna mycket. Dels hade jag alltid ett jättehektiskt schema med väldigt lite tid på varje ställe, dels var det alltid så tungt med mycket post. Än så länge på svt lämnar vi inte så mycket post åt brevbäraren, bara några brev om dagen.

Idag var det dock dags för lite paybacktime. Manusen för nästa omgång har kommit och skulle ut till alla skådisar och det var min uppgift att packa och skicka iväg. Hehe. Lådan där det vanligtvis ligger 5-10 brev såg ut såhär när jag var klar:


Skulle nästan ha velat se brevbärarens min när hon/han fick syn på min fina lilla hög.

Jag kan dock säga att jag har fått ta emot betydligt mycket mer post på vissa ställen jag hämtat på, ett ställe lämnade 3-5 proppfulla postsäckar med paket varje dag. Pust vad tungt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Luxgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar