måndag 4 juli 2011

Levergott.

Idag har jag fått vara runner och köra runt skådisar i en svt-bil. Jag var mest nöjd över bilen, det var coolare än skådisarna. Dessutom är vissa så läskigt sminkade att jag knappt vågar titta på dom. Jätteläskiga till och med.

Men sen hade någon fyllt år så det blev min uppgift att köpa en hel hög bullar. Skitjobbigt, men jag fixade det och var knappt sugen. Det var skönt att känna! Sen åkte jag hem och satt bakom Sanna bråding på bussen. Hon hade coolt hår.
Suddig Sanna.

När jag kom hem lagade jag något jag aldrig ätit förut: kycklinglever. Lever är det absolut nyttigaste som finns, så jag gav det en chans. Dessutom är det billigt! Jag stekte ett paket bacon, sen en gul lök, och till sist ett paket kycklinglever. När den var genomstekt hällde jag på baconet och löken igen, tillsammans med 3 dl grädde så fick det koka ihop ett tag. Lite kryddor också såklart, och sedan serverade jag med lite broccoli. Det var gott, inte det bästa jag ätit men klart godkänt! Supernyttig mat, väldigt mättande och med väldigt få kolhydrater (6g för maten och 2g för broccolin när jag gjorde 4 små portioner. Behövs inte mer mat än så när man äter lchf).
Nu har jag totalt 11 matlådor i kylen och frysen, nu klarar jag mig ett tag! Skönt. Slipper jag bekymra mig för det.

Näringsvärde för apelsin, banan, äpple, ägg, lever och makrill. Så sluta kom och säg att man måste äta frukt för att få i sig vitaminer, börja ät ägg, lever och kött istället! Mycket nyttigare och hälsosammare. Frukt = godis. Bara massa socker.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Primusgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar