söndag 17 juli 2011

I didn't know who I was supposed to be, at fifteen.

Söndag. Helt ledig. Vad bättre än att kolla på youtube-videos?

Jag vet att jag är en smula sjuk i huvudet, men direkt efter att jag sett denna gick jag in på tour schedule och vilka konserter som inte var utsålda, och så långt fram det går att komma i tid. Sen in och kolla flyg+hotell till Houston, Texas där hon spelar den 5 november. Jag vill så gärna se Taylor igen, och helst i USA där folk är helt galna i henne och konserten är så mycket större än den var i Asien och Europa. Åååh, jag viiiill... några dagar i Texas hade ju inte varit fel heller, hade gärna åkt dit! :)

Och låten Fifteen är helt briljant. Jag önskar den hade funnits när jag var tja, 13-19. Jag hade lyssnat konstant...

'Cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them
When you're fifteen and your first kiss
Makes your head spin 'round
But in your life you'll do things greater than
Dating the boy on the football team
But I didn't know it at fifteen

When all you wanted was to be wanted
Wish you could go back and tell yourself what you know now

Back then I swore I was gonna marry him someday
But I realized some bigger dreams of mine
And Abigail gave everything she had to a boy
Who changed his mind and we both cried

'Cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them
And when you're fifteen, don't forget to look before you fall
I've found time can heal most anything
And you just might find who you're supposed to be
I didn't know who I was supposed to be at fift
een


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar