lördag 16 juli 2011

Busy life.

Igår hade jag en helt sjuk dag. Jag hade så mycket att göra att jag seriöst sprang i korridorerna på svt för att hinna mellan mina uppgifter snabbare. Jag är knäpp. Men det märks att jag är uppskattad, så det är skönt. Jag trivs så bra, jag älskar att ha mycket att göra! Och så fick jag köra ut till inspelningen två gånger, ena gången kom jag dit och oj då, hej nakna statister! Haha. Chock. 5 mil utanför Stockholm var de, riktigt bra för mig att tvingas köra så mycket i Stockholm. Börjar redan känna att jag börjar få lite koll på läget! Jag har ju iförsäg alltid fina vägbeskrivningar med mig, annars skulle det va klurigt.

Idag är det lördag, så jag inledde med en lång frukost. Te med kokosfett i (det smälter, smakar inget och är fantastiskt nyttigt, vatten, de supergoda mikrobröden med bregott och gräddost och en tablett d-vitamin. Gott!





Idag ska jag gå en lång promenad till Östermalm för att vattna blommor och på vägen tänkte jag försöka hitta ett ställe som säljer mandelmjöl. Mitt börjat ta slut och det köpte jag i Göteborg. Vill inte behöva ge upp mina goda mackor redan :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Primusgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar