måndag 11 juli 2011

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten!

Idag åkte Arash hem. Det var tråkigt, men vi har haft en jättebra helg! Bara myst och umgåtts, och som ni sett: ätit en massa god mat. Men fint har det varit, jag har en så bra pojkvän. Världens snällaste.

När jag gick hem innan kom Timbuktus Resten av ditt liv på i spotify och just nu är det den bästa låten enligt mig. Helt plötsligt kunde jag inte gå normalt, jag var bara tvungen att dansa fram. Jag har en fin pojkvän, jag har någonstans att bo och ett jobb jag stortrivs på och just nu är livet så himla bra helt enkelt. Så jag dansade, sjöng och skrattade mig hela vägen hem. Om jag såg konstig ut? Med all säkerhet, men därför älskar jag Stockholm. Det finns alltid någon som är ännu konstigare än mig. Vem kan låta bli att dansa till beatet i Resten av ditt liv? Inte jag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar