onsdag 20 juli 2011

Bike across USA.

Ni vet det jag skrev om imorse? I tankarna är jag redan halvvägs dit. Jag har ringt och smsat Arash med idéer om hur det ska gå och genomföra massa gånger idag, och på varje ledig sekund skriver jag treatment och funderar på budgetkalkyler. Så det är sååhääär det känns att brinna för något projekt helt och fullt! Jäklar vad skoj!

Men det skulle ta lång tid och mycket pengar, så därför gör jag det till ett jobb i så fall. Annars skulle det nog tyvärr aldrig gå. Men jag tror det kan bli bra! Fan att jag lämnade min dator på lilla essingen, får jag vänta en hel vecka med att börja jobba!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Södra Kajen,Stockholm,Sverige

1 kommentar:

  1. Aha du brann aldrig för Friskis-projektet?!

    /Bäsch

    SvaraRadera